Jesteśmy tu dla Was!
PALMS PING posiada wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu księgowości, kadr i płac oraz szeroko rozumianego doradztwa, w tym w obszarach podatkowych i leasingowych. Naszym priorytetem jest wspieranie przedsiębiorców poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które efektywnie wspierają rozwój ich firm. Dzięki naszej szerokiej wiedzy i praktycznemu doświadczeniu, tworzymy efektywne strategie, pomagając uniknąć pułapek polskiego systemu podatkowego.
Nie ważne, czy prowadzisz małą firmę, spółkę osobową, czy dużą spółkę kapitałową. Nasza firma jest odpowiednio przygotowana, posiadając niezbędne kwalifikacje i umiejętności do prowadzenia księgowości różnego rodzaju przedsiębiorstw o różnym profilu działalności, w tym sektory produkcyjne, handlowe, usługowe, mieszane oraz e-biznes.
Jeśli rozważasz założenie własnej firmy, jesteśmy idealnym partnerem. Nasz zespół jest gotowy, aby wesprzeć Cię we wszystkich formalnościach urzędowych, w tym związanych z samym założeniem działalności, wypełnianiu niezbędnych formularzy i doradzić Ci w wyborze najkorzystniejszej formy działalności oraz sposobu opodatkowania. Nasz priorytet to twój sukces i rozwój.
Naszym głównym celem jest dostarczanie usług o najwyższej jakości, opierających się na wieloletnim doświadczeniu, profesjonalizmie oraz pełnym zaangażowaniu. Nasza współpraca z klientami opiera się na indywidualnym podejściu, które uwzględnia unikalne potrzeby każdego klienta, zawsze bazując na najlepszych praktykach branżowych.
Wiemy, że zaufanie i otwarta komunikacja są kluczowe w relacjach z klientami. Dlatego też, dedykujemy każdemu klientowi osobę, która jest odpowiedzialna za obsługę księgową oraz kadrowo-płacową i zawsze służy pomocą w odpowiedzi na wszelkie pytania.
Nasze usługi opierają się na licencjonowanych programach księgowych, co gwarantuje bieżący dostęp do dokumentów przez całą dobę, z dowolnego miejsca na świecie, również z urządzeń mobilnych. Dzięki temu, masz pełną kontrolę nad swoim biznesem, niezależnie od czasu i miejsca.